Ужо шмат дзесяцігоддзяў тытунёвыя кампаніі ўжываюць выдасканаленыя і цынічныя метады ўключэння моладзі ва ўжыванне тытунёвай і нікацінавай прадукцыі і марнуюць на гэта значныя рэсурсы. З унутранай дакументацыі такіх кампаній можна даведацца пра тое, што яны вярбуюць новае пакаленне аматараў тытуню пры дапамозе цэлага шэрагу ўсебаковае вывучаных і старанна вывераных прыёмаў, ад дызайну прадукцыі да маркетынгавых кампаній, закліканых забяспечыць прыток новых, маладых спажыўцоў на змену мільёнам людзей, штогод паміраюць ад звязаных з тытунём хвароб.
У Сусветны дзень без тытуню 2020 г. у адказ на сістэматычныя, агрэсіўныя і зацятыя намаганні вытворцаў тытуню і нікаціну па выхаванні новага пакалення спажыўцоў тытуню будзе праведзена антимаркетинговая кампанія, закліканая заахвоціць моладзь далучыцца да барацьбы супраць вялікага тытунёвага бізнэсу.
Глабальная кампанія з нагоды Сусветнага дня без тытуню 2020 г. закліканая:
- прадэманстраваць безгрунтоўнасць існуючых памылак і расказаць пра маніпулятыўныя прыёмах, што ўжываюцца вытворцамі тытунёвай і нікацінавай прадукцыі, асабліва ў мэтах збыту прадукцыі моладзі, у тым ліку за кошт вываду на рынак новых і арыгінальных вырабаў, выкарыстання араматычных дадаткаў і іншых прывабных спажывецкіх характарыстык;
- даць маладым людзям веды аб намерах і тактыцы тытунёвай і нікацінавай індустрыі па ўключэнню цяперашняга і будучых пакаленняў ва ўжыванне яе прадукцыі;
- пашырыць магчымасці лідэраў меркаванняў (ў поп-культуры, сацыяльных сетках, у навучальных установах і хаты) па абароне і адстойванні правоў маладых людзей і даць штуршок пазітыўным зменам, залучаючы іх у барацьбу супраць буйнога тытунёвага бізнэсу.
Як вытворцы тытунёвых і нікацінавых вырабаў маніпулююць моладдзю?
- Выкарыстанне ў складзе тытунёвых і нікацінавых вырабаў прывабных для моладзі араматычных дадаткаў, напрыклад, з пахам вішні, жавальнай гумкі і цукровай ваты, адцягваюць увагу ад рызык для здароўя і служачых падставай паспрабаваць такія вырабы
- Стыльны дызайн і прывабная форма вырабаў, якія лёгка насіць з сабой і можна прыняць за нешта іншае (напрыклад, калі выраб мае форму флэш-карты ці цукеркі);
- Прасоўванне нібыта «менш шкодных» або «больш чыстых» альтэрнатыў традыцыйным зносіны пры адсутнасці аб'ектыўных навуковых дадзеных у абгрунтаванне такіх сцвярджэнняў
- Стымуляванне збыту тытунёвых і нікацінавых вырабаў у рамках пагадненняў знакамітасці гульні / лідэрамі меркаванняў (напрыклад, у Instagram) і конкурсаў, спансаваных брэндамі
- Маркетынг ў часта наведвальных дзецьмі крамах рознічнага гандлю, у тым ліку шляхам размяшчэння прадукцыі паблізу кандытарскіх вырабаў, снэкаў або ахаладжальных напояў для забеспячэння іх прыкметнасці ў зонах, дзе часта знаходзяцца маладыя людзі (сюды таксама ставіцца прадастаўленне крамах рэкламных матэрыялаў і гандлёвых вітрын)
- Паштучна продаж цыгарэт і іншых тытунёвых і нікацінавых вырабаў паблізу школ, патанняе і спрашчае доступ вучняў да тытунёвай і нікацінавай прадукцыі
- Прыхаваная рэклама тытунёвай прадукцыі ў кінафільмах, тэлеперадачах і анлайнавых струменевых трансляцыях
- Размяшчэнне ў месцах, часта наведвальных маладымі людзьмі, аўтаматаў па продажы цыгарэт з яркім рэкламным афармленнем і дэманстрацыяй пачкаў і стварэнне матываў для парушэння правілаў у дачыненні да збыту такой прадукцыі непаўналетнім
- Падача судовых пазоваў, закліканых аслабіць самыя розныя антытытунёвыя нормы і правілы, у тым ліку датычных размяшчэння папярэджанняў, дэманстрацыі прадукцыі ў кропках продажу, а таксама абмежаванні яе даступнасці для дзяцей і збыту дзецям (і асабліва якія забараняюць продаж і рэкламу тытунёвых вырабаў паблізу навучальных устаноў).
Заклік да дзеянняў
- Сусветная супольнасць не можа дапусціць, каб пад маркай барацьбы за свабоду асабістага выбару тытунёвая і нікацінавая прамысловасць падманам ўводзіла ў зман маладое пакаленне, бясконца пераследуючы нажыву за кошт мільёнаў людзей, якія кожны год плацяць за гэта сваім жыццём.
- СААЗ настойліва заклікае лідэраў меркаванняў (ў поп-культуры, сацыяльных сетках, навучальных установах і хаты), якіх ведае і паважае моладзь, распавядаць праўду пра маніпуляцыях, на якія ідуць кампаніі для вярбоўкі новага пакалення карыстальнікаў тытуню. Мы павінны даць моладзі сілы і ўменні супраціўляцца вялікім тытунёваму бізнэсу, выкрываючы хлусня і адмаўляючыся ад яго прадукцыі.
- У рамках Сусветнага дня без тытуню 1 чэрвень 2020 года будуць працаваць «прамыя» тэлефонныя лініі:
- на базе У «Гомельскі абласны наркалагічны дыспансер» з загадчыкам дыспансэрным аддзяленнем Ігар Алегавіч Луханиным з 9.00 да 11.00 па тэлефоне 8 (0232) 34-01-66;
- на базе У «Гомельскі абласны клінічны анкалагічны дыспансер» з лекарамі-анколагамі-хірургамі - з 14.00 да 16.00 па тэлефоне 8 (0232) 49-11-72;
- на базе дзяржаўнай установы "Гомельскі абласны цэнтр гігіены, эпідэміялогіі і грамадскага здароўя » кансультацыі лекараў-валеологов і псіхолагаў аддзела грамадскага здароўя з 9.00 да 11.00 гадзін па тэлефонах: 8 (0232) 33-57-24, 33-57-82.
*Паводле інфармацыі Сусветнай арганізацыі аховы здароўя
- #4 (без назвы)
- Блог
- структура
- паслугі
- Пра цэнтр
- кантакты
- Аддзел прафілактычнай дэзінфекцыі
- Аддзел камернай дэзінфекцыі
- санітарны пропускник
- Аддзел заключнай дэзінфекцыі
- адміністрацыя
- Deratizatsionnaya лабараторыя
- вынішчаючы
- дезинсекция
- падрыхтоўка ядоприманки
- Противопедикулезная апрацоўка
- Kamernaya дэзінфекцыя
- Апрацоўка ачагоў інфекцыйных захворванняў
- апрацоўка аўтатранспарту
- зваротная сувязь
- Апрацоўка памяшканняў ад цвілі
- гарачая лінія
- Прамая лінія з галоўным урачом
- Рэжым працы
- адно акно
- Задаць пытанне спецыялісту
- Пералік адміністрацыйных працэдур
- Палажэнне аб камісіі па супрацьдзеянні карупцыі
- Цэны на платныя паслугі ад 01.01.2021
каментаванне закрыты.