ПРАМАЯ ТЭЛЕФОННАЯ ЛІНІЯ

График проведения «прямой телефонной линии» руководством учреждения «Гомельский областной центр профилактической дезинфекции» на март 2024:

05.04.2024 10.00-12.00

Савенкова +375 29 356 23 97
Анастасія Сяргееўна, загадчык ОПД;

 

12.04.2024 10.00-12.00

Гарадзецкі +375 44 536 14 76
Міхаіл Анатольевіч, галоўны лекар установы;

19.04.2024 10.00-12.00

Яскевіч

Вікторыя Віктараўна, загадчык АКДСП;

 

26.04.2024 10.00-12.00

Савенкова

Анастасія Сяргееўна,

загадчык ОПД;

 

 

 

+375 44 772 61 30

 

 

 

+375 29 356 23 97

 

 

 

 

У адпаведнасці з пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 23 ліпеня 2012 гады № 667 "Аб некаторых пытаннях працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб" (са зменамі і дапаўненнямі) падчас правядзення "прамых тэлефонных ліній" грамадзяне і юрыдычныя асобы звяртаюцца ў арганізацыю па пытаннях, якія ўваходзяць у яе кампетэнцыю, альбо па загадзя планаванай тэме, абумоўленай яе актуальнасцю.

Пры звароце на "прамую тэлефонную лінію" грамадзянін павінен паведаміць сваё прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (пры яго наяўнасці), дадзеныя аб месцы жыхарства і (або) працы (вучобы), а прадстаўнік юрыдычнай асобы - прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (пры яго наяўнасці), найменне прадстаўленай ім юрыдычнай асобы і яе юрыдычны адрас, выказаць сутнасць звароту.

Пры адмове асобы, які звярнуўся на «прамую тэлефонную лінію», паведаміць звесткі, названыя вышэй, яму паведамляецца, што зварот ананімны, і адказ на такі зварот не даецца, за выключэннем выпадкаў, калі яно змяшчае звесткі аб тым, што рыхтуецца, здзяйсняным або ўчыненым злачынстве.

Пры правядзенні «прамой тэлефоннай лініі» па рашэнні кіраўніка можа ажыццяўляцца аўдыёзапіс з апавяшчэннем аб гэтым грамадзян і юрыдычных асоб.

Прыём зваротаў падчас "прамой тэлефоннай лініі" можа быць спынены, калі грамадзянін або прадстаўнік юрыдычнай асобы дапускае ўжыванне нецэнзурных або абразлівых слоў або выразаў.

Пры неабходнасці дадатковага вывучэння пытання, правядзення спецыяльнай праверкі або запыту адпаведнай інфармацыі зварот рэгіструецца ў дзень яго паступлення шляхам афармлення рэгістрацыйна-кантрольнай карткі. Пры паступленні звароту ў непрацоўны дзень ён рэгіструецца не пазней чым у першы наступны за ім працоўны дзень.. У выпадку, калі зварот альбо асобныя пастаўленыя ў ім пытанні, якія паступілі падчас «прамой тэлефоннай лініі», не адносяцца да кампетэнцыі ўстановы «Гомельскі абласны цэнтр прафілактычнай дэзінфекцыі», грамадзяніну і юрыдычнай асобе тлумачыцца, у якую арганізацыю ім неабходна звярнуцца.

Калі ў звароце, які паступіў падчас «прамой тэлефоннай лініі», пастаўлены пытанні, на которые учреждением «Гомельский областной центр профилактической дезинфекции» уже были даны ответы (накіраваны апавяшчэння), у тым ліку ў рамках асабістага прыёму, грамадзяніну і прадстаўніку юрыдычнай асобы тлумачыцца, што такі зварот быў разгледжаны раней, і адказ на яго не даецца.

Звароты, прынятыя падчас "прамой тэлефоннай лініі", могуць быць пакінуты без разгляду па сутнасці, калі:

  • звароты падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве., грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, вызначальным парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, звароты з'яўляюцца зваротамі работніка да наймальніка або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў.;
  • звароты змяшчаюць пытанні, на якія раней установай «Гомельскі абласны цэнтр прафілактычнай дэзінфекцыі» быў дадзены адказ (спынена перапіска па выкладзеных у зваротах пытаннях), і ў іх не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду зваротаў па сутнасці;
  • для разгляду зваротаў па сутнасці неабходна ўказанне персанальных даных грамадзян, за выключэннем якія змяшчаюцца ў зваротах. Грамадзянам прапануецца звярнуцца з вуснымі ці пісьмовымі зваротамі ў парадку., прадугледжаным Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 гады «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (са зменамі і дапаўненнямі).

Пры пакіданні зваротаў, прынятых у ходзе "прамой тэлефоннай лініі", без разгляду па сутнасці грамадзянін і юрыдычная асоба паведамляюцца аб гэтым пісьмова на працягу пяці працоўных дзён з даты рэгістрацыі зваротаў у арганізацыі..

 

каментаванне закрыты.

пошук
пераклад
EnglishБеларускаяFrançaisDeutschItalianoРусский
 рэдагаванне перакладу
па Transposh - translation plugin for wordpress
катэгорыі
уверх
© 2024    Капіраванне матэрыялаў сайта дазволена толькі пры наяўнасці актыўнай спасылкі