ПАЛАЖЭННЕ аб камісіі ўстановы «Гомельскі абласны цэнтр прафілактычнай дэзінфекцыі» па супрацьдзеянні карупцыі

  1. Сапраўдным Палажэннем вызначаецца парадак стварэння і функцыянавання камісіі ва ўстанове "Гомельскі абласны цэнтр прафілактычнай дэзінфекцыі" (далей - установа) па супрацьдзеянні карупцыі (далей - камісія).
  2. Камісія ствараецца загадам установы ў колькасці не менш за пяць членаў.

Председателем комиссии является главный врач учреждения (далей - кіраўнік), а ў выпадку яго адсутнасці - асоба, выконваючае яго абавязкі.

Сакратар камісіі выбіраецца на пасяджэнні камісіі з ліку яе членаў.

Склад камісіі фарміруецца з ліку работнікаў установы, у тым ліку курыруючых (якія ажыццяўляюць) фінансава-гаспадарчую дзейнасць, Бухгалтарскі ўлік, распараджэнне бюджэтнымі грашовымі сродкамі, захаванасць уласнасці і эфектыўнае выкарыстанне маёмасці, кадравую і юрыдычную працу, а по решению руководителя учреждения — также из числа граждан и представителей юридических лиц.

  1. Камісія ў сваёй дзейнасці кіруецца Канстытуцыяй Рэспублікі Беларусь, Законам Рэспублікі Беларусь ад 15.07.2015 № 305-3 «Пра барацьбу з карупцыяй», іншымі нарматыўнымі прававымі актамі, гэтым Палажэннем.
  2. Асноўнымі задачамі камісіі з'яўляюцца:

акумуляванне інфармацыі аб парушэннях заканадаўства аб барацьбе з карупцыяй, здзейсненых работнікамі ўстановы;

абагульненне і аналіз абітурыентаў, у тым ліку з дзяржаўных органаў, якія ажыццяўляюць барацьбу з карупцыяй, інфармацыі аб парушэннях антыкарупцыйнага заканадаўства работнікамі ўстановы;

своечасовае вызначэнне карупцыйных рызык і прыняцце мер па іх нейтралізацыі;

распрацоўка і арганізацыя правядзення мерапрыемстваў па супрацьдзеянні карупцыі ва ўстанове, аналіз эфектыўнасці прымаемых мер;

каардынацыя дзейнасці структурных падраздзяленняў установы па рэалізацыі мер па супрацьдзеянні карупцыі;

узаемадзеянне з дзяржаўнымі органамі, якія ажыццяўляюць барацьбу з карупцыяй, грамадскімі аб'яднаннямі і іншымі арганізацыямі па пытаннях супрацьдзеяння карупцыі;

разгляд пытанняў прадухілення і ўрэгулявання канфлікту інтарэсаў;

разгляд пытанняў захавання карпаратыўнай этыкі;

прыняцце мер па ўстараненню наступстваў карупцыйных правапарушэнняў, правапарушэнняў, якія ствараюць умовы для карупцыі, і іншых парушэнняў антыкарупцыйнага заканадаўства.

  1. Камісія ў мэтах вырашэння ўскладзеных на яе задач ажыццяўляе наступныя асноўныя функцыі:

удзельнічае ў межах сваёй кампетэнцыі ў выкананні даручэнняў кіраўніка ўстановы і вышэйстаячых дзяржаўных органаў па прадухіленні правапарушэнняў, якія ствараюць умовы для карупцыі і карупцыйных парушэнняў;

вядзе ўлік паступаючай з праваахоўных і кантралюючых органаў, іншых дзяржаўных органаў і арганізацый, а таксама інфармацыі, якая змяшчаецца ў зваротах грамадзян і юрыдычных асоб аб парушэннях антыкарупцыйнага заканадаўства работнікамі ўстановы, аналізуе такую ​​інфармацыю;

заслухоўвае на сваіх паседжаннях кіраўнікоў падпарадкаваных арганізацый аб працы па прафілактыцы карупцыі.;

ўзаемадзейнічае з дзяржаўнымі органамі, якія ажыццяўляюць барацьбу з карупцыяй, грамадскімі аб'яднаннямі і іншымі арганізацыямі па пытаннях супрацьдзеяння карупцыі;

прымае ў межах сваёй кампетэнцыі рашэнні, ажыццяўляе кантроль за іх выкананнем;

распрацоўвае меры па прадухіленні і (або) урэгуляванню сітуацый, у якіх асабістыя інтарэсы работніка ўстановы, яго жонкі (жонка), блізкіх сваякоў або ўласцівых уплываюць або могуць паўплываць на належнае выкананне гэтым работнікам сваіх службовых (працоўных) абавязкаў - канфлікт інтарэсаў;

распрацоўвае і прымае меры па пытаннях барацьбы з карупцыяй;

рассматривает предложения членов комиссии о привлечении к дисциплинарной ответственности работников, якія ўчынілі правапарушэнні, ствараючыя ўмовы для карупцыі, і карупцыйныя правапарушэнні;

разглядае прапановы сябраў камісіі аб удасканаленні метадычнай і арганізацыйнай працы па супрацьдзеянні карупцыі.;

выпрацоўвае прапановы аб мерах рэагавання на інфармацыю, якая змяшчаецца ў зваротах грамадзян і юрыдычных асоб, па пытаннях праявы карупцыі;

разглядае прапановы сяброў камісіі аб заахвочванні работнікаў, якія аказваюць садзейнічанне ў прадухіленні праяў карупцыі і іх выяўленні, выяўленні правапарушэнняў, якія ствараюць умовы для карупцыі, і карупцыйных правапарушэнняў;

ажыццяўляе іншыя функцыі ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

  1. Деятельность комиссии осуществляется в соответствии с планом работы на календарный год, зацверджаным на выніковым паседжанні камісіі ў канцы года.

Прапановы для ўключэння ў штогадовы план работы камісіі прадстаўляюцца членамі камісіі, иными работниками учреждения в период с 1 лістапада па 1 снежня бягучага года.

План працы камісіі на каляндарны год з пералікам пытанняў, якія падлягаюць разгляду на пасяджэннях камісіі, павінен быць размешчаны на афіцыйным сайце ўстановы ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт не пазней 15 каляндарных дзён з дня яго зацвярджэння.

Інфармацыя аб даце, часу і месцы правядзення пасяджэння камісіі падлягае размяшчэнню на афіцыйным сайце ўстановы ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт не пазней 15 каляндарных дзён да дня правядзення пасяджэння камісіі.

  1. Не могуць з'яўляцца адначасова членамі камісіі асобы, якія знаходзяцца ў шлюбе або якія знаходзяцца ў адносінах блізкага сваяцтва або ўласцівасці.
  2. Старшыня камісіі:

нясе персанальную адказнасць за дзейнасць камісіі;

арганізуе працу камісіі;

вызначае месца і час правядзення пасяджэнняў камісіі;

зацвярджае парадак дня пасяджэнняў камісіі і парадак разгляду пытанняў на яго пасяджэннях, пры неабходнасці ўносіць у іх змены;

дае даручэнні членам камісіі па пытаннях яе дзейнасці, ажыццяўляе кантроль за іх выкананнем;

неадкладна прымае меры па прадухіленні канфлікту інтарэсаў або яго ўрэгуляванні пры атрыманні інфармацыі аб яго ўзнікненні або магчымасці яго ўзнікнення ў сувязі з выкананнем абавязкаў члена камісіі;

выконвае іншыя функцыі ў адпаведнасці з гэтым Палажэннем;

у выпадку адсутнасці неабходнай колькасці сябраў камісіі на яе паседжанні старшыня прызначае дату новага паседжання, але не пазней чым праз месяц з дня пасяджэння, якое не адбылося.

  1. Член камісіі мае права:

уносіць прапановы па пытаннях, якія ўваходзяць у кампетэнцыю камісіі;

выступаць на пасяджэннях камісіі і ініцыяваць правядзенне галасавання па ўнесеных прапановах;

задаваць іншым удзельнікам пасяджэння пытанні ў адпаведнасці з парадкам дня і атрымліваць на іх адказы па сутнасці;

знаёміцца ​​з пратаколамі пасяджэнняў камісіі і іншымі матэрыяламі,

якія тычацца яе дзейнасці;

у выпадку нязгоды з рашэннем камісіі выкласці пісьмова асаблівую думку па гэтым пытанні, падлягае абавязковаму далучэнню да пратакола пасяджэння камісіі;

ажыццяўляць іншыя паўнамоцтвы ў мэтах выканання ўскладзеных на камісію задач і функцый.

  1. Член камісіі абавязаны:

прымаць удзел у падрыхтоўцы пасяджэнняў камісіі, у тым ліку фармаванні позвы для паседжання камісіі;

удзельнічаць у пасяджэннях камісіі, а ў выпадках немагчымасці ўдзелу ў іх пісьмова паведамляць аб гэтым старшыні камісіі;

па рашэнні камісіі (даручэнню яе старшыні) прымаць удзел у праводзімых мерапрыемствах па выяўленні фактаў учынення правапарушэнняў, якія ствараюць умовы для карупцыі, і карупцыйных правапарушэнняў, а таксама невыкананне заканадаўства аб барацьбе з карупцыяй;

неадкладна ў пісьмовай форме паведаміць старшыні камісіі аб узнікненні канфлікту інтарэсаў або магчымасці яго ўзнікнення ў сувязі з выкананнем абавязкаў члена камісіі;

добрасумленна і належным чынам выконваць ускладзеныя на яго абавязкі;

не здзяйсняць дзеянняў, дыскрэдытуюць камісію;

выконваць рашэнні камісіі (даручэнні яе старшыні).

Член камісіі, роўна як і якія прыцягваюцца да ўдзелу ў яе працы адмыслоўцы, нясуць адказнасць за невыкананне або неналежнае выкананне ўскладзеных на іх абавязкаў, а таксама за разгалашэнне інфармацыі, атрымоўванай падчас працы камісіі.

Член камісіі не пазней 3 каляндарных дзён да дня правядзення пасяджэння камісіі прадстаўляе сакратару камісіі інфармацыйна-даведачныя матэрыялы па пытаннях, запланаваным да разгляду на пасяджэнні.

  1. Сакратар камісіі:

абагульняе матэрыялы, якія паступілі для разгляду на паседжаннях камісіі;

вядзе дакументацыю камісіі;

паведамляе сябраў камісіі і запрошаных асобаў аб месцы, часу і парадку дня пасяджэння камісіі;

ажыццяўляе афармленне, улік і захоўванне пратаколаў пасяджэнняў камісіі і матэрыялаў да іх;

забяспечвае азнаямленне членаў камісіі з пратаколамі пасяджэнняў камісіі.

Сакратар камісіі ў 3-дзённы тэрмін да дня правядзення пасяджэння камісіі азнаямлівае членаў камісіі з інфармацыйна-даведачнымі матэрыяламі., прадстаўленымі выканаўцам, по вопросам повестки заседания.

Захоўванне пратаколаў пасяджэнняў камісіі і матэрыялаў да іх ажыццяўляецца на працягу 10 гадоў.

  1. Воспрепятствование членам комиссии в выполнении ими своих полномочий не допускается и влечет применение мер ответственности в соответствии с законодательством.
  2. Грамадзяне і юрыдычныя асобы маюць права накіраваць ва ўстанову прапановы аб мерах па супрацьдзеянні карупцыі., якія адносяцца да кампетэнцыі камісіі.

Прапановы грамадзян і юрыдычных асоб аб мерах па супрацьдзеянні карупцыі, якія адносяцца да кампетэнцыі камісіі, разглядаюцца на паседжанні камісіі і далучаюцца да матэрыялаў дадзенага паседжання.

 

Да прапаноў грамадзян і юрыдычных асоб аб мерах па процідзеянні карупцыі і парадку іх разгляду прымяняюцца патрабаванні, прадугледжаныя заканадаўствам аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб.

У выпадку нязгоды з вынікамі разгляду прапановы аб мерах па супрацьдзеянні карупцыі грамадзянін, юрыдычная асоба мае права накіраваць адпаведную прапанову аб мерах па супрацьдзеянні карупцыі ў вышэйстаячы дзяржаўны орган (арганізацыю) і (або) іншы дзяржаўны орган у адпаведнасці з кампетэнцыяй, устаноўленай заканадаўствам аб барацьбе з карупцыяй.

  1. Пасяджэнні камісіі праводзяцца па меры неабходнасці, у тым ліку для разгляду выяўленых камісіяй падчас яе дзейнасці канкрэтных парушэнняў антыкарупцыйнага заканадаўства, у тым ліку правапарушэнняў, якія ствараюць умовы для карупцыі, і карупцыйных правапарушэнняў, але не радзей за адзін раз у квартал.

Рашэнне аб скліканні камісіі прымаецца старшынёй камісіі або па прапанове не менш як адной трэці яе членаў. У пасяджэнні камісіі ўдзельнічаюць прадстаўнікі юрыдычных асоб і грамадзяне, у дачыненні да якіх старшынёй камісіі прынята рашэнне аб іх запрашэнні на гэтае пасяджэнне без права голасу.

У ходзе пасяджэння разглядаюцца пытанні, звязаныя:

з устаноўленымі парушэннямі работнікамі ўстановы антыкарупцыйнага заканадаўства, ужываннем да іх мер адказнасці, ухіленнем парушэнняў, іх наступстваў, а таксама прычын і ўмоў, якія спрыялі здзяйсненню названых парушэнняў;

з захаваннем ва ўстанове парадку ажыццяўлення закупак тавараў (работ, паслуг);

са станам дэбіторскай запазычанасці, абгрунтаванасцю расходавання бюджэтных сродкаў ва ўстанове;

з правамернасцю выкарыстання маёмасці;

з абгрунтаванасцю заключэння дагавораў на ўмовах адтэрміноўкі плацяжу;

з урэгуляваннем або прадухіленнем канфлікту інтарэсаў.

На заседании комиссии рассматриваются предложения граждан юридических лиц о мерах по противодействию коррупции и иные вопросы, якія ўваходзяць у кампетэнцыю камісіі.

  1. Рашэнне камісіі з'яўляецца абавязковым для выканання работнікамі ўстановы. Невыкананне і (або) неналежнае выкананне рашэння камісіі цягне адказнасць у адпаведнасці з заканадаўствам.
  2. Рашэнне камісіі прымаецца адкрытым галасаваннем і лічыцца прынятым, калі за яго прагаласавала большасць сяброў камісіі, прысутных на пасяджэнні.
  3. Члены камісіі маюць роўныя правы пры абмеркаванні праектаў рашэнняў. Рашэнні прымаюцца большасцю галасоў ад агульнай колькасці сяброў камісіі, прысутных на пасяджэнні. Пры роўнай колькасці галасоў прымаецца рашэнне, за якое прагаласаваў старшыня на паседжанні камісіі.
  4. Рашэнне камісіі афармляецца пратаколам пасяджэння камісіі, які рыхтуецца ў 10-дзённы тэрмін з дня яго правядзення, падпісваецца старшынёй на пасяджэнні і сакратаром камісіі, пасля чаго ў 5-дзённы тэрмін даводзіцца сакратаром камісіі да яе сяброў і іншых зацікаўленых асоб.
  5. У пратаколе ўказваюцца:

месца і час правядзення паседжання камісіі; найменне і склад камісіі;

звесткі аб удзельніках пасяджэння камісіі, якія не з'яўляюцца яе членамі;

парадак дня для пасяджэння камісіі, змест пытанняў і матэрыялаў, якія разглядаюцца;

прынятыя камісіяй рашэнні;

звесткі аб далучаных да пратакола пасяджэння камісіі матэрыялах.

  1. На паседжаннях камісіі могуць прысутнічаць у якасці назіральнікаў упаўнаважаныя супрацоўнікі (работнікі) органаў Камітэта дзяржаўнага кантролю, унутраных спраў Рэспублікі Беларусь, пракуратуры.
  2. Інфармацыйны абмен паміж установай і вышэйстаячай арганізацыяй аб выяўленых фактах карупцыі ажыццяўляецца ў пісьмовым выглядзе праз інфармаванне праз сістэму міжведамаснага электроннага дакументаабароту дзяржаўных органаў. (SMDO) на працягу 5 каляндарных дзён з дня, калі аб факце карупцыі стала вядома.

Інфармацыя аб выяўленым факце карупцыі павінна змяшчаць: прозвішча, імя, імя па бацьку (калі такое маецца), месца працы, пасада асобы, які здзейсніў карупцыйнае парушэнне, інфармацыя аб тым, у чым менавіта праяўляецца карупцыйнае парушэнне, прынятыя меры.

Улік выяўленых фактаў карупцыйных парушэнняў, у тым ліку ўстаноўленых судом, вядзецца па форме згодна з дадаткам 1 да гэтага Палажэння.

Доступ да названай інфармацыі прадастаўляецца членам камісіі ў мэтах разгляду здарэння на пасяджэнні камісіі., выпрацоўкі мер па недапушчэнні падобных праяў у далейшым, а таксама іншым асобам па рашэнні (распараджэнні) кіраўніка ўстановы ў мэтах правядзення службовай праверкі.

  1. Выдаванне членам камісіі або іншай асобай з ліку, якія прыцягваюцца да ўдзелу ў працы камісіі прадстаўнікоў падпарадкаваных арганізацый, інфармацыі, якая стала вядомая ў выніку ўдзелу ў паседжаннях камісіі, цягне:

дысцыплінарную адказнасць; адміністрацыйную адказнасць, прадугледжаную артыкуламі 23.6, 23.7 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб адміністрацыйных правапарушэннях.

каментаванне закрыты.

пошук
пераклад
EnglishБеларускаяFrançaisDeutschItalianoРусский
 рэдагаванне перакладу
па Transposh - translation plugin for wordpress
катэгорыі
уверх
© 2024    Капіраванне матэрыялаў сайта дазволена толькі пры наяўнасці актыўнай спасылкі